Uppdatering

Jag läser konstvetenskap nu, det är toppen.
Så, då var det sagt. Jag tror att jag trivs bättre med det.
Men egetligen vill jag fortfarande hålla på med teater och sång på heltid. Jag har sjuk abstinens efter att få sjunga.
Min dröm lever på..
Jag har inte råd att sjunga för pedagog som de ser ut nu. Min sorg nummer ett.
Men jag ska lära mig regndropptekniken så att jag kan massera och det är fantastiskt!
Någon dag kommer det en fin tjej hit  "Sigrid", som vi alla här hemma tycker mycket om som ska få massage och jag tänker titta på och se lite mer hur man jobbar i praktiken då.
Ska bli så kul att rå om henne lite, hon behöver verkligen det! Hihi, så söt.
Sedan har jag plockat ut ett av mina övningsobjekt, nämligen S. Men hon drar iväg och gör lumpen i 3 månader nu på måndag så det lär ju dröja inan dess. Jag kommer att sakna henne väldigt mycket.
Jag letar också namn, eftersom jag inte har någont vettigt och är döpt till ett smeknamn som saknar vettig betydelse.

Dessa står på listan
Ingrid,
Varja,
Mercedes
Irja

Många har kommenterat väldiigt skeptiskt att Irja låter väldigt finskt.
Så det ligger lite lägre,ingen har fattat tycke för det.
Emilia och Hamony är andra förslag.
Men jag som är så oharmonisk kan ju inte heta Harmony, eller?
Dubbelnamnet Harmony-Ann är det skumt..?
Emilia är bara inte rätt.


Jag mottar förslag


Kommentarer
Postat av: Ellinor!

Ellinor!

Det är vackert

Precis som du

(Och då menar jag på alla plan)

Var stolt över dig själv

och allt som är du!

2011-01-28 @ 15:21:53
Postat av: Lenore!

Använd den vackra stavningen Lenore (och få dessutom en finfin lyrisk referens på köpet).



Lenore är ett av de tre namn som delar förstaplatsen över de vackraste namn jag vet.

2011-01-31 @ 14:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0