Total förvirring och kaos.

Jag kan inte hitta examinationsuppgiften på Mondo!!
Det är inte ens en vecka kvar!! 6 dagar har jag på mig att kratta ihop någonting vettigt men jag hittar varken uppgiften eller någon mall och mitt programm mjan inte göra ett vettigt notsystem vilet gör att jag inte kan följa formalia och därföv får stora, sorta avdrag poängmässigt.
Jag vill bara skrika och gråta.
Men jag slutar snart, jags ska studera konstvetenskap i vår. Hoppas, hoppasatt detgår bra nu.
Jag vill inte.
Jag tycker att religionshistoria låter mycket, mycket roligare. Men har inte fått någon information om det alls.
Jag vet inte. Jag vill veta mer om det jag är intresserad av.

Åh, jag vill bara att någon håller om mig hårt, hårt och bara vara min trygghet i några minuter.

Nu räddade en nyfunnen vän mig.
Må allt gott falla över honom i all tid så som snön vräker ner över Stockholm denna vinter!

Och nej, jag har inte gjort så mycket vettigt idag heller.
Fortfarande förkyld, men utan feber nu. Skönt, kanske jag man mota bort den och möta vännen och några till ikväll?
Det vore fint.
Ska försöka få in Linus nu och ta en varm dusch och sedan mängder av brygder.


Bild ifrån när jag var i Skåne över julhelgen.

Så.
Fred nu.
FRED NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0