Min älskade kvinnomisshandlare! <3

Han snor mitt täcke, slår mig när jag sover och när han är irriterad.
Orkar han så puttar han ut mig ifrån sängen och brer ut sig.
Han häller ut mitt te när jag äter frukost och försöker ta min macka.
Att skrika en decimeter ifråm mitt öra när jag just sommnat är en annan hoby han skaffat sig.
Han är skitjobbig, han har dåligt humör ofta, är grinig och gubbsur.
Han är arrogant och svarar inte på tilltal när det inte passar honom, han lyssnar aldrig på vad jag säger.
Han är en av de bästa, ärligaste och trevligaste män jag träffat.

Just nu värmer han mina fötter och jag har lyckats knäppa av en bild med webkameran.
Han ser dessvärre inte klok ut, men jag älskar honom.
Samy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0