Jaha?

Nu är jag riktigt arg, jag är arg för att jag inte blir lämnad i fred.
Jag vill inte vara någon ikon, jag vill inte att människor blir galna och besatta av mig.
Jag vill inte vara med i någon tidning och prata om sex.
Var är våra riktiga förebilder?? Fråga dem, de som kan livet,.

Jag vill bara leva mitt liv, i fred och göra saker jag tycker om.
Jag vill ta reda påbvad jag vill göra, nå mina mål och leva med de jag älskar.

Så här sitter jagg i mina ill-turkosa raggsockor, sippar på mitt kaffe och min hampa-smouthie.
Dessa mail och måsten tar en massa energi ochh jag är helt slut.
Behöver hasa mig ut och över gården till tvättstugan och tvätta. Kul när det är klass 2-varning och skithalt.
Jag är bitter, sur och NU ringer de från katthemmet där det saknar folk. Bra, där är det lite normalare än i min bubbla.

Ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0