Varför är jag så konstig!?

Det är mitt i natten och jag är väldigt trött men vill inte sova.
Därför att jag inte vill att det ska bli morgon för att det är så jobbigt att gå upp ur sängen.
Jag är bara väldigt, väldigt, väldigt morgontrött.

Det är inte så att det är en tråkig dag imorgon vi ska ha museipedagogik hela dagen och det låter ju skoj. Vi ska vara ute på museum större delen av dagen, nice!

Aah, jag är orolig för min VFU (verksamhetsförlagda delen av utbildningen), har inte fått mitt registerutdrag ifrån polisen än. Och man ska skriva en personlig utväcklingsplan med hjälp av ett papper jag inte hade med i mitt häfte. (Men det löste sig för att I är bäst) Alla andra fattade precis vad kursledaren menade utom jag...

Men jag tog mod till mig och vågade fråga I efter föreläsningen. Hon är bäst! Hon konstaterade att "Oj, det har du ju inte fått, tusan också!". Så jag fick följa med back stage och se hur det ser ut där alla lärare på lärarhögskolan har sitt högkvarter och få en kopia. Man måste älska att de har både personlig kortnyckel och kod. Hahaha!
Det ser ut som ett typiskt kontorslandskap och jag tror att det är skitjobbigt att arbeta i sån miljö.
Blä för det helt enkelt. Stackars dem.

Hmm, Misty har inte rört sig sedan jag kom hem ifrån katthemmet. Hon ligger i sin säng i bokhyllan ovanför TV'n och ser mysig ut. Nu är jag sjukt trött och borde verkligen sova lite. Jag har en helt ljuvlig bild i mitt huvud på en bjökskog som jag bara måste måla!!! Synd att jag inte hinner det nu. Det är aldeles för nära tentan. Skit.


Misty, min konstiga sambo. :)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0