Museipedagogik

Tummen upp för museipedagogiken!!
Snacka om att vi hade tur, vi fick inte postmuseet... utan Livrustkammaren!
Sån jäkla tur man kan ha! jag hoppade dessutom två meter då jag hittade en kappa (inte så snygg, men ändå) som ugusta Lundin hade gjort. Alla som känner mig vet om att jag är lite störd och kan typ...allt om henne och har en del plagg av henne. Första kvinnan i Sverige att vara storförmögen egen företagare med att skpa haute coture. Bundis med Worth.
Jag är sjukt inspirerad. Och gissa vad? Tills jag är klar med projektet har jag fribiljett som gäller obegränsade gånger!!! Hehe... Gissa var ni hittar mig min kommande lediga vecka??
Augusta

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du.Är.Så.Jävla.Bäst.

2010-09-26 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0