Lättare sagt än gjort

Visst! Klockan ringer på morgonen och jag börjar med att gå upp  i god tid. Jag hinner ändå inte klämma i mig annan frukost än en alldeles brun banan och (just det) ett glas med Echinacea-äckel.

Sedan är tunnelbanan försenad, mycket, mycket försenad pga lösa spår och sedan en tant som fastnat i dörren på tunnelbanan framför oss. Detta sker såklart vid Centralen så att alla tunnelbanor blir ännu mer överfulla och förseningen blir värre. Men jag han i hyfsad tid för att vara försenad.

Föreläsningen var bra, han hade mycket vettiga saker att säga. Synd bara att det gick så fort. Jo, han pratade väldigt, väldigt fort och körde ett bildspel som när man snabbspolar ett VHS-band. Han visste om det, men studenterna påminde honom flera gånger. Tyvärr förgäves.

När jag kom hem så åt jag lite knäckebröd och somnade sedan i kolonistugan. Innehållsrikt va?
Jag är mycket trött och dunderförkyld.

Sov gott!

S och Jag
Jag och S, glada och snygga.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dig! <3

2010-09-15 @ 21:07:04
Postat av: sofia

SAKNAR DIG!

2010-09-20 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0