Inte alls vad jag skulle skriva om

Jag skulle skriva att "Jag kan integöra det här utan dig" .
Men så blev det "Jag kan inte göra någonting själv".
Det säger ju en hel del.
Jag blev förskräckt
när jag märkte ad det stod.
Fast det är sant att det ör svårt att uträtta stora saker ensam, ensam är inte stark.
Men jag tror mig kunna lite själv.
Jag lever och klarar mig(?) ju nu.
Till och med bättre än någonsin kanske.
Nej, det var verkligen inte dethär jag skulle skriviit om egentligen här.
Nu blev det inte som jag tänkt mig.
Igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ibland blir det inte som man har tänkt sig, men det betyder inte att det blir dåligt. Att det inte blir som man har tänkt sig, kan ibland få en att upptäcka nya saker.

2010-10-19 @ 15:06:49
Postat av: Tarsissan

Så sant.



Men det är ju härligt att jag lyckas formulera

"Jag kan inte göra någonting själv." Haha!

Säkert en undermedveten tanke.

2010-10-19 @ 23:33:36
URL: http://tarsius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0