Vad som är härligt och vackert!

Det var så fint och helt underbart att få massage av Bozz!!! Tess var också där och hjälpte till.
De ger en form av behandling med någonting som kallas Regndroppsteknik. Massage med eteriska (äkta, äkta inte "fake-eteriska" som ofta inte är endast naturliga) oljor som i vissa delar droppas ner på kroppen och stryks ut.
Det är väldigt speciellt. Jag som annars älskar hård massage kunde njuta och slappna av och njöt av den lätta massagen.
Så häftigt. Jag kände kroppen, blev liksom mer kroppsmedveten än på mycket länge.
Jag måste säga att det var en wow-kännsla och jag hade inte kunnat föreställa mig effekten av den.
Jag kom dessutom underfund med en hel del "nytt" att:

* Jag vill arbeta med min kropp.
* Tro på min egen kraft är ett måste.
* Försöka se att det jag gör verkligen gör skillnad
* Våga erkänna  att jag gör någonting bra för omvärlden när jag kämpar för det
* Jag vill ha ett riktigt namn
* Någon har en låång väg kvar till att uppnå alla mål
* Bozz har en speciell plats i mitt hjärta.
- Officiellt??
Om jag följer vad jag kommit fram till så är det ett kristallklart ja.Varenda liten sak vi gör påverkar allt.


Hamnoi/Harmony, något att spinna vidare på kanske?





Tack!!
Jag har lite hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0