Vad gör jag?


Jag vet inte vad jag ska välja för väg.
Vad är rätt för mig?
Till våren börjar jag läsa mina "Egna ämnen", vilket kan bli jättekul.
Men fortfarande: Är detta vad jag vill med mitt liv??
Annars så kan jag studera konstvetenskap till exempel.
...Eller söka och försöka komma in på en teaterfolkis. :)

Imorgon ska jag klippa av mig hår.
Och gå på en casting för Redken... :)
Men jag tror inte att de vill ha mig, men jag hoppas!!!
Det vore skönt.

Min bästa vän är just nu en varmluftsfläkt som sitter bredvid mig på golvet.
Det är skitkallt och studentlivet är sådär glamouröst som i böckerna du läser.
Idag hittades couscousotto på av mig... Risotto på couscous.. Jiipie..

Jag saknar att pyssla om någon och att krama luddig katt innan jag somnar om kvällarna.

Jag borde resa ut min kropp också, men idag har jag varit duktig faktiskt..hittills.
Ska få massage på onsdag av två filurer och då kommer jag att bli avslappnad och känna mig lite bättre hoppas jag.
Stressad är jag, för nu måste jag snart in med en rapport. Blä.


Offer för studier och kyla.. Har dock choklad (tjohoo!) men även för stora mått.
What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0