Okej..Inte okej

Så, jag fick såklart inte jobbet.
Men det var ännu en erfarenhet det också.

Annars är jag deppig för att det känns helt hopplöst med rapporten och jag är inte nöjd med livet.
Jag kan inte skriva någonting av det som jag fått tag i under observationerna.
Lärarna säger helt fel saker och eleverna också.>.<
Jag kan inte lämna in det. Fast jag måste väl.
Ush, jag kan inte fortsätta med det här.
Det går inte.

Jag klippte mig idag.
Inte så stor skillnad men det så så mycket bättre ut i alla fall.
Det här blir jättetråkigt att läsa. För att egentligen vill jag inte skriva alls.
Jag vill bara skrika och slita sönder någonting, men det går inte för då skulle min hyresvärdinna vakna och undra vad jag gjorde.
Det går alltså så att säga "fetbort".
Jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra med all ångest.

Kall känsla första kvällen jag sov i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0