Säg det bara

Ofta så tänker man possitiva saker somman bara inte säger.. Tex spontant kommer tanken "Vad snygg han är i blått!!!" Men av någon anledning så säger folk ingenting. Jag vet att det, och jag blir tokig på mig själv för att jag inte gör det.
Så jag bestämde mig för att inte snåla med de trevliga sanningarna. Jag ger verkligen inga komplimanger bara för sakens skull. Det jag säger är sant för mig. Och varför hålla inne med saker som kanppast kan göra skada. Men vad jag känner mig fånig! Jag lyckades hispa ur mig att en person jag inte känner så väl är vacker. Det gick aldeles för fort och jag fick ta det två gånger, vad nervös man kana vara för ingenting ibland. Sjukt fånigt att det ska vara så svårt!
Jag fick ett spontant svar "Gullunge!!"
Vafan svarar man på det?! Jag är så långt ifrån "gullunge" som man kan vara... Jaja, nya vanor får oanade konsekvenser. Ifrån inbunden konstigt till "gullunge". Vad ska man göra? Vad är värst?
Äsch.. Skit samma...
Det skadar ingen att veta att man uppskattar saker hos dem, så ut med det bara! Jag jobbar fortfarande på det.
Mod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0