Flyktbenägen med hopp!

Jag har en känsla, panik.
Jag måste fly.
Jag bestämde mig för att öra någonting åt det.

Jag bokade en biljett till ett tåg som går om 6 timmar, jag kommer att ta det tåget till Stockholm. Där väntar min kära moster som jag ska försöka vara till nytta för. Jag älskar henne! Hon är den i släkten som är mest lik mig och förstår mig bäst. Helt underbart, jag ska volontärarbeta på katthemmet, hjälpa till i kolonin så mycket som det behövs och träffa min mormor! Helt enkelt, jag är glad (för en gångs skull, haha). Jag vet inte när jag är tillbaks igen, men jag hoppas att jag lyckas komma i god form och ge mig av vidare ut i välden snart. Men jag hoppas innerligt att jag lyckas lösa det till i höst!

Puss, kram och Yllegarn!

Här är en bild ifrån förra veckan

Det är jag på bilden, något slapp attityd med tanke på att jag är på väg utför kanten. :P
Nära molnen i himmlen, nära botten och de vassa stenblocken. Och jag.
Passar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0