Packar det sista

Nu håller jag på att packa det sista inför flytten.
Det känns bra, men konstigt.
Jag ska åka på fredag eller lördag om det går som det ska. Det hade förståss varit helt fantastiskt att hinna med en sånglektion innan jag åkte. Suck..Underbara drömmar.. Det hinner jag nog inte just nu.

Jag är stressad för att jag har fått så lite information inför terminsstarten, men så fort jag kommer "hem" så ska jag ta mig ut till Frescati och kolla läget.
Jag håller på att byta bank mitt i allting occh adressändrar så att alla överföringar osv kommer in på fel bankkonto och under tiden kommer varken mitt gamla eller nya visa att fungera som det ska. Dessutom hinner allt komma till fel adress. Fan. Hoppas verkligen att det viktiga kommer till lägenheten och inte ut till mina föräldrars hus.

Ekonomiskt kaos. Psykiskt kaos. -Jag kommer att lösa det.
För att jag kan och inte hittar några andra acceptabla alternativ än att hitta en lösning.

Jag och Drea har ett projekt, hon ska höja sitt betyg i idrott och jag ska komma i form. Vilket betyder jogging/löpning 3gr i veckan. I alla fall för mig, jag behöver det för att må bra.
Jag känner att jag vill ha tillbaks min forna smidighet igen. Jag skulle nog vara mer nöjd med att leva i min kropp då.

Vi ska dessutom bli en sjukt bra duo och sitta och spela och sjunga helt utan hack och långa pauser till nästa sommar. Sitta och sjunga och spela parker bara för att det är kul!.....Och för att vi är bäst..

Nu är det sovning på schemat. Jag har ställt klockan och måste upp, Drea får sova längre för att hon är fri, har sommarlov och behöver det. Jag ska väcka henne försiktigt med frukosten klar och låta henne ta det lugnt på morgonen medan jag fnattar runt och fixar..
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0