Gör om, gör annorlunda?

Jag kommer att använda min blogg till att skirva lite om mitt liv när jag har flyttat. Den kommer att lämnas ut till människor som jag tycker om. Och människor som jag tror på. Och de som jag känner att det är okej att de läser vad jag skrivit. Bara de, ingen annan.

Så snälla du, var försiktig med mig och dela inte detta med någon som kan skada mig.
För jag orkar inte det helt enkelt.
Prata inte med mina vänner om det du läser, alla har inte adressen till min blogg.

Inte för att jag vill utesluta någon egentligen. Men för att jag har haft problem med så väldigt människor dom går långt för att kontrollera mig. Leva mitt liv. Det är obehagligt och jag är rädd för  att uppleva det igen.
Men det är inte du om du hittat hit, då är du en behaglig människa som jag tyker om. :) Och framför allt vågar låta läsa mina texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0